Установка і обслуговування домофонів
Здається, всі ніші в бізнесі зараз вже зайняті, але установка і обслуговування домофонів все ще є досить популярною сферою власної справи. Слово «ніша» має походження від французького дієслова «гніздитися». Походження дієслова «гніздитися» походить від латинського «нора». Ніша - вузьке спрямування якоїсь частини, в даному випадку ринку. І якщо ви роздумуєте про організацію власного бізнесу, то ця «нора» однозначно буде виграшною. Вам слід лише підібрати відповідний мікрорайон, найкраще якусь новобудову з великою кількістю людей, які потребують домофони. Установка домофонів та обслуговування домофонів стане дуже прибутковою справою. Люди все більше дбають про свою безпеку.
Легалізація підприємницької діяльності
Вам доведеться пройти кілька етапів, перш ніж приступити безпосередньо до справи. Зареєструвавшись як приватний підприємець, у вас з'явиться можливість самореалізації, якщо ви плануєте відкрити невеликий сімейний бізнес. При бажанні «хапати зірки з неба», варто задуматися про велику компанію, товариство з обмеженою відповідальністю. Установка домофонів може припускати великі обсяги і захоплювати великі території.
Приміщення під офіс
За умови далекосяжних, наполеонівських планів, офіс з юридичною адресою є першочерговою необхідністю. Тут ви будете приймати клієнтів, ваші співробітники будуть займати свої місця в цьому приміщенні. Підібравши, відповідний офіс не забувайте не тільки про його функціональності і технічні забезпечення (телефонія та інтернет), але і про місцезнаходження, так як до вас будуть приходити клієнти. Обслуговування домофонів має на увазі тривалу співпрацю з людьми, у яких безсумнівно з'являться різноманітні питання. Відвідувачі вашого офісу повинні бути впевнені, що у вас пристойна організація, а значить і місце розташування приміщення не повинно розташовуватися в підвалі.
Кадри вирішують все
Установка і обслуговування домофонів починається з набору кадрів. Вибір хороших, ввічливих співробітників, відмінних професіоналів своєї справи - першочергове завдання. Бізнес буде розвиватися, приносити вам користь, задовольняти ваші амбіції за умови правильного вибору працівників. Для цієї мети, візьміть на роботу хорошого кадровика, бажано психолога за освітою. Якщо вважаєте, що самі в змозі впоратися з цим обов'язком, тоді вам не буде потрібна ця посада. Крім того, вам знадобиться керівник, управлінець і координатор всіх співробітників. Очевидно ви самі візьмете на себе цю роль. Людина з грамотною мовою і представницькою зовнішністю, вміє продавати буде займати посаду менеджера. Ця посада передбачає хорошу комунікабельність, вміння знаходити спільну мову з людьми, поряд з умінням переконувати. Звичайно найголовніша і основна робота ляже на плечі монтажників, персонал з технічною освітою і досвідом роботи. Установка домофонів та обслуговування домофонів - це їх обов'язок.
Говорячи про технічні засоби роботи, варто зауважити, що вам знадобитися автотранспорт. Перевезення дверей і домофонів, а також виїзд співробітників на адресу потребують цього. Установка і обслуговування домофонів передбачає або оренду засобу для перевезення, або транспорт підприємства.
Постачальники
Установка домофонів передбачає роботу з постачальниками. Вибір постачальників обладнання, слід робити, попередньо ознайомившись з якістю роботи зразків, необхідного типу, за допомогою «сарафанного радіо», системи інтернет, поспілкувавшись з фахівцями в даній області. Різноманітність технічного обладнання дає можливість вибору, але ніколи не забувайте, що є такий фактор як ціна-якість, проте не завжди.
Установка і обслуговування домофонів зараз не становить багато клопотів щодо укладення договору про роботу. Головна компанія з управління, товариство власників житла вирішує ці питання сама в індивідуальному порядку. Ваша організація займається своєю прямою справою. Установка домофонів, а в наслідку обслуговування домофонів - ваша мета. За умови дотримання вищевикладених кроків на шляху до успіху і процвітання вашого бізнесу, установка і обслуговування домофонів стане відмінним хлібом насущним для вас, ваших співробітників, рідних і близьких.